torsdag den 13. januar 2011

min dag!

Hej pandaer.
Inden jeg skriver min historie jeg er i gang med så fortæller jeg en lille historie.Noget af historien er sket i dag.
Her kommer den:
Det er mig der er canilan og fire år i panfu og yakki er min babysitter.Jeg gik ned til børnehaven og der var kommet en ny pige.Hun havde en pirat hat på og pirat tøj på.Men pluslig dukkede børnehavens bøller op!De tog den nye pige og tog hendes hovede i toillettet!Jeg gik over til hende og træk hende op.Hun græd!Jeg sagde:"Jeg hedder canilan.Ik tag af de bøller."Hun sagde:"Jeg hedder e...el..(snøft)..e...(vrææææææ)....eeee...l."Jeg sagde:"Hør!Jeg kan ikke høre når du tyder sådan.Okay!Vi starter forfra.Jeg hedder canilan.Hvad hedder du?"Hun sagde:"Jeg hedder eliza."Jeg sagde:"Ej!Højere jeg kunne ikke høre dig!
Hun sagde:"Jeg hedder eliza."Jeg sagde:"Jeg kan jo ikke høre et navn!"Hun sagde:"JEG HEDDER ELIZA!!"Det var bedre"sagde jeg.
jeg fortæller historien senere indtil videre så......SPIS KAGE!
MVH CANILAN :P :D

2 kommentarer:

  1. vil du ikke nok se vores blog den hedder fantasi bloggen men på bloglisten hedder den mia2010s blog og der er kommet noget nyt på den men det kan du læse mere om på vores blog og vil du ikke nok oså sende et par kommentare

    kæmpe pandakram
    mia og mie

    SvarSlet
  2. jeg skal nok spise kage hehe...

    SvarSlet