mandag den 3. januar 2011

Ønske stenen:Hvem er stemmen?

Cani svarede;"Lad mig se."Jeg kender stemmen det er Karasu!"Kara...Hvem ?"sagde Eli.
Cani sagde;"Karasu!Det er Den hellige sjekal."Karasu sagde;"Hej igen!Cani."Eli sagde så;"Deeeee..n sn..ak..kede."Den kan snakke."svarede Cani.De gik over til pr.Bookworm.Bookworm sagde;"Jeg har lavet en maskine!"Men jeg ved ikke hvad den bruges til?"Så gik pr.Bookworm,imens var Eli ved at finde ud af det.Eli kom til at trykke på en knap som spolede tilbage til en anden tid,tiden var i...Tiden hvor alle aldrig kendte hinanden?Karasu sagde;"I kan fikse det!"Med mindre i har Ønske stenen.Eli spurgte;"Perfekt!Hvor er den?"Karasu svarede;"Fjern!I skal vandre,næsten overalt,men stenen befinder sig i Egypten."Eli spurgte;"Hvor i Egypten?"Det ved ingen."svarede karasu.Så kom Yakki og sagde;".....

.....fortsættelse følger

1 kommentar:

  1. HVAD SAGDE YAKKI!!?? ELLER HVAD SAGDE JEG FOR YAKKI ER JO MIG MEN HVAD SIR JEG? KOM MED FORTSÆTTELSEN DET ER SPÆNDENE!!!!!

    SvarSlet