lørdag den 14. januar 2012

Underlige billeder

Heij alle de andre.
Jeg så Løvernes konger videoer for at se mine barndoms minder også kom jeg til at trykke på stop,men der kom et sjovt billede,så jeg stoppede ved nogle af de sjoveste
her kommer de:
Mega Grineren xD

Nala:Nååår...Så du har en kæreste,mys mys mys...xD

Simba:Nej,nej Nala,lad Zazu få lidt privat liv.

Zazu(Fuglen):Hey!Gider du lige!




Laver bare forsjov nogle tekster de siger,som passer til billedet

Enten så siger han:KAN DU HØØØØRE MIG!
eller
"Brøøøøl"





Bare glid afsted Simba....xD















Kig godt på Pumba...
Det ligner han laver Yoga xD
Med hvor han flyver og lukker øjne
og armene på de rigtige steder ;)











Ny Frisure,Simba? xD












Simba snapper efter Zazu
og Zazu prøver at flygte ved at flyve baglæns? :-/
 Eller så råber Simba noget højt og han flyver tilbage af xD










"Hey Zazu,lad os lege"





















Det var alt

Ses måske igen?

Canilan

24 kommentarer:

  1. hej canilan du har en virkelig dårlig blog du skriver ekke så meget på den

    SvarSlet
  2. Fordi jeg er stoppet med at skrive på den
    og i det mindste kan jeg skrive!

    SvarSlet
  3. jeg kom til at skrive ekke jeg mente ikke og du kan skrive i et indlæg at du er stoppet med at blogge!

    SvarSlet
  4. Man burde vide at jeg er stoppet når jeg ikke skriver mere på den! -.-

    SvarSlet
  5. hvordan kan man vide det når du ikke har skrevet at du ikke skirver mere

    SvarSlet
  6. Man kan tænke at når man ikke skriver mere
    er man ligesom stoppet?

    SvarSlet
  7. og desuden skriver jeg kun når jeg skal vise nogle billeder til de andre

    SvarSlet
  8. jeg er kun 8 år så jeg kan ikke vide det

    SvarSlet
  9. Alder betyder ikke noget
    Man skal bare tænke sig om?

    SvarSlet
  10. det kan jeg ikke!!! og du har skrevet ses måske igen? hvad er det for noget at skrive!? og hvis man er fem år kan man ikke tænke sig om!

    SvarSlet
  11. Jeg skrev MÅSKE!
    Jeg sagde ikke noget med om jeg lover -.-

    SvarSlet
  12. jeg kan da ikke se noget måske!

    SvarSlet
  13. Læs lige indlægget igen!!

    SvarSlet
  14. ups eg troede du skrev det i en kommentare

    SvarSlet
  15. jeg er en dreng jeg siger ikke hvad jeg hedder eller noget i den stil! og ses måske igen? er noget laterligt at skrive i et indlæg

    SvarSlet
  16. Jeg skriver kun på den når jeg skal vise billeder!

    SvarSlet
  17. det kan du i de mindste skrive i et indlæg

    SvarSlet
  18. få dig et liv du sidder hele tiden foran computeren!

    SvarSlet
  19. Få dig selv et hvis du heletiden kigger ind på den her blog -___-

    SvarSlet
  20. Det er dig der sidder der ved computeren heletiden xP og ikke mig T!ber

    SvarSlet
  21. det indlæg over har jeg ikke skrevet. og det er dig der ikke har noget liv! det er dig der har lavt selve bloggen!

    SvarSlet
  22. dig anonym der bryder jeg mig om men canilan ja hun er dum og spastisk

    SvarSlet
  23. den her blog giver mig nostalgia fra dengang jeg spillede panfu haha

    SvarSlet