onsdag den 24. november 2010

Et lille sød lam

hej pandaer.
Undskyld jeg ik skriver så meget på bloggen.
men vil i høre en i historie i stedet.Den hedder Et lille sød lam.Her kommer den:
Jeg skulle ned til iglooen i junglen for at hjælpe lili.
Eliza var også med.Vi snakkede med lili og fik barbere klipperen og klædte ud som får.
Vi gik ned til laden og så en lille lam der skulle baberes.Men vi synes den var så sød at vi ikke måtte gøre det.Men vi var nød til det.Vi tænkte på hvad vi skulle gøre.Så fik jeg en ide!Ideen var at vi tog elizas sweetar
som hun havde på fordi det var koldt og bruge det som uld.Men så sagde eliza:Aldrig det her er det eneste tøj jeg har nu som er dejligt varm.Så sagde eliza:Nå pyt.Vi ødelagde sweetaren og gik ned til iglooen og sagde vi sammen:Her!Værsgo her er uld.Men lili hoppede ik på den.Så sagde jeg:Det var et lam og den så uskyldigt ud så vi ikke kunne barbere den.Så sagde lili:Hvor er lammet nu henne.Eliza sagde:hjemme hos cani.Lili sagde:Kom i morgen og barbere en ny.Vi sagde sammen:okay.
jeg fortællerc resten i morgen måske kun måske
mvh canilan/cani

Ingen kommentarer:

Send en kommentar