torsdag den 25. november 2010

et sød lille lam

hej pandaer.
jeg havde skrevet en historie og her kommer den:
Vi gik tilbage til Lili og barbrede fåret.Så regnede det og vi havde glemt vores paraplyer.
Vi gik,men vi kunne ik se noget fordi det regnede.Indtil at Eliza faldt over en sten og landede i mudderet.
Så kom yakki og sagde:HAHA!Se lige dig Eliza.Eliza tog yakkis fod og væltede yakki,så han faldte i mudderet.jeg hjalp dem op.Nu var vi våde og yakki og Eliza var mudret.Vi kom ind i hulen bag ved vandfaldet og lavede et bål.vi vaskede yakki og Eliza.men deres tøj var våde og jeg havde jo jakke på.Jeg gav dem et håndklæde.
(Gaaaaab)Hvor er jeg træt.Jeg må hellere vække yakki og Eliza ved hulen bag ved vandfaldet (gaaaaaaaab)Regnen er ik stoppet.Ses senere,nå nu må jeg vække dem og komme over til chez brune

Ingen kommentarer:

Send en kommentar