fredag den 31. december 2010

ny historie!

Hej pandaer!
Glædelig jul og godt nytår.
jeg vil starte en historie.Den hedder:Ønske stenen!
Dem der er med i den er:Cani(som er mig selv)Eliza321(som hedder Eli)yakki,akusi,pandarosi(som hedder rosi)rosy,thinker/draca,Ella,Max,Kamaria osv som kommer med,men her kommer den:
Det var godt vejr solen skinnede,luften var lunt.Cani og Eli sad på græsset ved sportpladsen.Vi ventede på at træneren kom og spille fodbold med os og træne.Cani sagde;"Jeg keder mig og er sulten."Eli sagde;"Så går vi til chez bruno og spiser."Så gik Eli og Cani,men de gik forkert så de endte ved den uhyggelig skov.Eli sagde;"Ehmmm?Vi er nok gået forkert."Cani kiggede på et underligt hul midt i det hele.Cani spurgte;"Skal vi undesøge det?Eli svarede;"Selvføgelig ikke,Cani du ved engang hvor det fører hen;"Men Cani gad ikke at høre,så hun gik,men hun faldte ned i hullet.Eli sagde:"Er du okay?"Cani sagde:"Ja,men der er mørkt."Så hoppede Eli ned.Eli hørte nohget som lød det her:Hvem er i og hvad laver i her?Eli sagde til Cani:"Hvem er det Cani?"Cani svarede:"Lad mig se,jeg kender stemmen.Det er.......
Fortsættelse følger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar